گندمزار خوشبختی

دوشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۲، ۰۵:۴۱ ب.ظ

تو را همچون زیبایی آسمان دوستت دارم.

 تو را همچون زیبائی آسمان یافتم و همیشه در


 تو پرواز خواهم کرد


 تو را همچون دریا یافتم و همیشه در تو خواهم

 بود


 همیشه زنده باش که از زنده بودن تو من نیز

 

 زنده خواهمبود


 همیشه شاد باش که از شادیت دل من نیز 

 

 شاد خواهد بود


 دوستت دارم و همیشه دوستت خواهم داشت 


 تاابدیت

 

                     



نوشته شده توسط سعید اکبری
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

تو را همچون زیبایی آسمان دوستت دارم.

دوشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۲، ۰۵:۴۱ ب.ظ

 تو را همچون زیبائی آسمان یافتم و همیشه در


 تو پرواز خواهم کرد


 تو را همچون دریا یافتم و همیشه در تو خواهم

 بود


 همیشه زنده باش که از زنده بودن تو من نیز

 

 زنده خواهمبود


 همیشه شاد باش که از شادیت دل من نیز 

 

 شاد خواهد بود


 دوستت دارم و همیشه دوستت خواهم داشت 


 تاابدیت

 

                     

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۱۵
سعید اکبری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی