گندمزار خوشبختی

چهارشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۵۹ ب.ظ

زندگی شیرین




تو همان شیرینی زندگی من هستی ای بهترینم

شیرینی لحظه های زندگی و لحظه های عاشقی.

تو که آمدی پاییز دلم بهاری شد ، کویر دلم با حضور تو بارانی شد.

آمدی و افتخار دادی که در این قلب بی طاقت من باشی

و مرا با مهر و محبت خودت نفسی دوباره دهی .

این زندگی با تو زیباست ، این لحظه های عاشقانه با تو پر از معناست

 باور کن این لحظه ها بدون تو بی معناست.

همه زندگی ام فدای تو ، این قلب کوچک و بی طاقتم نیز برای تو.

تو همانی که من میخواستم ، آمدی و با حضورت صحنه دلم را نورانی کردی.

می دانی که شب و روز به یادت هستم

 و گهگاهی از دلتنگی  ، چشمهای من نیز با چند قطره اشک ابراز عاشقی می کنند.

ای شیرینی های لحظه های عاشقی ، بدان و باور داشته باش که دوستت دارم.

 دوستت دارم به خاطر مهربانی هایت ، درد دل های عاشقانه ات ، صداقت و پاکی ات.

دوستت دارم به معنای واقعی دوست داشتن !

عاشقت هستم به معنای واقعی یک عشق !

با تو هستم و خواهم بود تا لحظه ای که نفس دارم و تا لحظه ای که سرنوشت بخواهد.

بی اختیار عاشق شدم ، با احساسی پاک قلبم را به تو دادم

 و اینک نیز با فریادی پر از سکوت می گویم که دوستت دارم عزیزم.

دوستت دارم عزیزم و با تو خواهم ماند ای بهترینم.






نوشته شده توسط سعید اکبری
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

زندگی شیرین

چهارشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۵۹ ب.ظ




تو همان شیرینی زندگی من هستی ای بهترینم

شیرینی لحظه های زندگی و لحظه های عاشقی.

تو که آمدی پاییز دلم بهاری شد ، کویر دلم با حضور تو بارانی شد.

آمدی و افتخار دادی که در این قلب بی طاقت من باشی

و مرا با مهر و محبت خودت نفسی دوباره دهی .

این زندگی با تو زیباست ، این لحظه های عاشقانه با تو پر از معناست

 باور کن این لحظه ها بدون تو بی معناست.

همه زندگی ام فدای تو ، این قلب کوچک و بی طاقتم نیز برای تو.

تو همانی که من میخواستم ، آمدی و با حضورت صحنه دلم را نورانی کردی.

می دانی که شب و روز به یادت هستم

 و گهگاهی از دلتنگی  ، چشمهای من نیز با چند قطره اشک ابراز عاشقی می کنند.

ای شیرینی های لحظه های عاشقی ، بدان و باور داشته باش که دوستت دارم.

 دوستت دارم به خاطر مهربانی هایت ، درد دل های عاشقانه ات ، صداقت و پاکی ات.

دوستت دارم به معنای واقعی دوست داشتن !

عاشقت هستم به معنای واقعی یک عشق !

با تو هستم و خواهم بود تا لحظه ای که نفس دارم و تا لحظه ای که سرنوشت بخواهد.

بی اختیار عاشق شدم ، با احساسی پاک قلبم را به تو دادم

 و اینک نیز با فریادی پر از سکوت می گویم که دوستت دارم عزیزم.

دوستت دارم عزیزم و با تو خواهم ماند ای بهترینم.




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۳
سعید اکبری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی