گندمزار خوشبختی

پنجشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۲، ۰۹:۳۴ ب.ظ

ای شعر عاشقانه ام


 

ای عشق جاودانه ام ، تویی تنها بهانه برای زنده ماندنم

تویی یک شعر تازه 
                    از یک کتاب عاشقانه 
                                             زیباترین شعر 
                                                             قشنگترین کلام


پس میخوانم تو را برای تو ، برای تو که برایم بهترینی عزیزم


ای شعر عاشقانه ام 

تویی تنها کلام صادقانه که از تو میخوانم با شور و شوقی عاشقانه
!

چقدر این زندگی با تو زیبا شده ، عشق با تو بی همتا شده

هر چه از خوبیهای تو بنویسم 

هنوز چند خطی را باید آخر صفحه دفتر عشق خالی گذاشت


تو آنقدر خوبی که صفحات زندگی همه از مهربانی هایت پر شده


ای عشق همیشگی ام ، با من بمان که براستی تو همه ی زندگیمی

راه نفسگیریست ، اما من جای تو نیز نفس خواهم کشید

راه دشورایست اما من جای تو نیز سختی خواهم کشید

تو فقط پا به پای من بیا که به آخر خط برسیم

آخر خط این انتظار رسیدن 

برای در آغوش کشیدن ،و بوسه زدن بر روی گونه های تو

 آنگاه که دستانت در دستان من است


این احساس من است از روزهای شیرین با تو بودن 


احساسیست جاودانه برای یک عمر دیوانه ی تو ماندن

من که افتخار میکنم از اینکه با توام 

تو را لایق میدانم از اینکه عاشق تو ام 


تو را دوست دارم زیرا تو لایق منی 

تو فرشته ای عزیزم ، خدا تو را به من داده 

برای همیشه ، همیشه ماندن

همیشه نفس کشیدن و با عشق تو مردن

دوستت دارم ای عشق جاودانه ام.............

 



نوشته شده توسط سعید اکبری
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

ای شعر عاشقانه ام

پنجشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۲، ۰۹:۳۴ ب.ظ


 

ای عشق جاودانه ام ، تویی تنها بهانه برای زنده ماندنم

تویی یک شعر تازه 
                    از یک کتاب عاشقانه 
                                             زیباترین شعر 
                                                             قشنگترین کلام


پس میخوانم تو را برای تو ، برای تو که برایم بهترینی عزیزم


ای شعر عاشقانه ام 

تویی تنها کلام صادقانه که از تو میخوانم با شور و شوقی عاشقانه
!

چقدر این زندگی با تو زیبا شده ، عشق با تو بی همتا شده

هر چه از خوبیهای تو بنویسم 

هنوز چند خطی را باید آخر صفحه دفتر عشق خالی گذاشت


تو آنقدر خوبی که صفحات زندگی همه از مهربانی هایت پر شده


ای عشق همیشگی ام ، با من بمان که براستی تو همه ی زندگیمی

راه نفسگیریست ، اما من جای تو نیز نفس خواهم کشید

راه دشورایست اما من جای تو نیز سختی خواهم کشید

تو فقط پا به پای من بیا که به آخر خط برسیم

آخر خط این انتظار رسیدن 

برای در آغوش کشیدن ،و بوسه زدن بر روی گونه های تو

 آنگاه که دستانت در دستان من است


این احساس من است از روزهای شیرین با تو بودن 


احساسیست جاودانه برای یک عمر دیوانه ی تو ماندن

من که افتخار میکنم از اینکه با توام 

تو را لایق میدانم از اینکه عاشق تو ام 


تو را دوست دارم زیرا تو لایق منی 

تو فرشته ای عزیزم ، خدا تو را به من داده 

برای همیشه ، همیشه ماندن

همیشه نفس کشیدن و با عشق تو مردن

دوستت دارم ای عشق جاودانه ام.............

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۱
سعید اکبری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی