گندمزار خوشبختی

يكشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۲۰ ق.ظ

لالایی



لالالالا        لالالالا     لالایی

لالالالا        لالالالا    لالایی


لالالا گل باغ بهشتم


لالالا تو بودی سرنوشتم


بخواب ای مونس روح و روانم


بخواب ای بلبل شیرین زبانم


لالالالا        لالالالا     لالایی

لالالالا        لالالالا    لالایی


بخواب ای جون شیرین راحت ای  دل


بخواب ای غنچه ی نشکفته من


بخواب ای گوهر نشکفته ی من


لالالالا        لالالالا     لالایی

لالالالا        لالالالا    لالایی


لالای گویم و خوابت کنم باز


لالایی گویم و صد سالت کنم جان


لالالالا        لالالالا     لالایی

لالالالا        لالالالا    لالایی





نوشته شده توسط سعید اکبری
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

لالایی

يكشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۲۰ ق.ظ



لالالالا        لالالالا     لالایی

لالالالا        لالالالا    لالایی


لالالا گل باغ بهشتم


لالالا تو بودی سرنوشتم


بخواب ای مونس روح و روانم


بخواب ای بلبل شیرین زبانم


لالالالا        لالالالا     لالایی

لالالالا        لالالالا    لالایی


بخواب ای جون شیرین راحت ای  دل


بخواب ای غنچه ی نشکفته من


بخواب ای گوهر نشکفته ی من


لالالالا        لالالالا     لالایی

لالالالا        لالالالا    لالایی


لالای گویم و خوابت کنم باز


لالایی گویم و صد سالت کنم جان


لالالالا        لالالالا     لالایی

لالالالا        لالالالا    لالایی



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۳۱
سعید اکبری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی